Over volgende vraag hebben we niet zo heel lang moeten nadenken: komt er een 3de editie van de beurs?

 

Daarop wisten we het antwoord na het sluiten van de deuren van onze tweede, weerom succesvolle beurs: ja! Maar in welk formule ?

 

Onmiddellijk na de beurs deden we een rondvraag bij onze standhouders om van hen te weten te komen wat hun mening was over onze 2de beurs en welke verbeteringen ze graag zouden zien.

 

75% van de aangeschreven standhouders beantwoordden de rondvraag. Voornaamste conclusies die we konden trekken:

  • De zaal was te klein voor het aantal bezoekers en standhouders, er was nl. te weinig ruimte tussen de standen én voor de standhouders
  • Er was grote tevredenheid over het aantal bezoekers.
  • De signalisatie naar de locatie was te onduidelijk.
  • De openingsuren waren niet ideaal

Zelf voegden we er nog aan toe dat er toch wat weinig parking was.

Met dit alles zijn we aan de slag gegaan, en we moesten niet ver zoeken !

 

 

Groter in oppervlakte in het zelfde (werk)gebied, meer parking en bereikbaar met het openbaar vervoer.

We hadden een dus weer aantal zeer specifieke eisen: de zaal moest groter zijn (op aanraden van vele bezoekers en standhouders), liefst in de buurt van de huidige locatie in Mechelen als het dan ook nog kon, met meer parkeermogelijkheden. 

Die zaal vonden we snel in Mechelen. Deze is weer eens een pak groter (+/- 550 m²) en voldeed dus aan al onze wensen.

 

De Loods, Transit M

Schuin-over de Nekkerhal, waar vroeger het douanekantoor was, zijn sinds kort een aantal zalen voorzien voor evenementen. Wakkere geesten merken op dat deze locatie bekend voorkomt. En inderdaad de 2de editie ging door op hetzelfde domein van Transit M, nl. Den Hangar. 

 

De Loods laat ons toe om ruim 50 tafels van 2,2m te voorzien voor onze standhouders én daarbij kunnen we tevens ruime doorgangen voorzien voor bezoekers én standhouders.

 

Er is ook een ruime parking vooraan én achteraan, dus dat vakje konden we ook afvinken.

De signalisatie die pakken we ook aan, met grotere aanduidingen waar het veilig kan.

 

Tot slot de datum: het wordt een weekje later en dat had alles te maken met de beschikbaarheid van de zaal:

 

26 November 2023...

Is de datum die u met stip mag noteren in uw agenda. We hebben de uren lichtjes aangepast (van 10u tot 16u).

 

Informatie voor de standhouders

We hebben voor u volgende mogelijkheid: 

Grote tafels van 2m20  aan €18 per stuk.

Inschrijven kan via ons contactformulier met de vermelding van het aantal tafels dat u wenst, uw naam, uw email-adres en graag ook uw telefoonnummer. U krijgt dan zo snel mogelijk hiervan bevestiging via mail. 
De inschrijvingen sluiten af op 31/10/2023. 

Voor meer informatie mag u ons steeds contacteren via hetzelfde contactformulier.

Het volledige reglement is  beschikbaar op deze website